Social Items

Homestay Anjung Luas

Berdekatan dengan deretan kedai makan yang menyediakan pelbagai menu makanan. 11m Anjung Luas.


Homestay Anjung Malinja Private Pool Kedah Yan Malaysia Booked

0178179305 Jay 0198287072 Mas.

Homestay anjung luas. Blue Sky Hotel Temerloh 2 C308-C311 Jalan Tengku Ismail 28000 Temerloh Pahang Temerloh. November 8 2019 Homestay kami terletak di Sungai Limau Dalam Yan Kedah. Ad Find and Compare Great Deals on Hotels and You Can Save Big.

Sesuai untuk mereka yang ingin membawa keluarga berehat dan bersantai bagi menikmati suasana. Homestay ini sempurna sebagai sebuah rumahia lengkap dengan semua kemudahan yang diperlukan. Antaranya televisyen dengan langganan Astro kemudahan internet WiFi peti sejuk seterika dan tempat menggosok mesin basuh dan tempat menyidai kain basuhan pemanas air rice cooker dapur pinggan mangkuk periuk dan kuali.

Anak-anak paling suka dengan swimming pool. Get the Most Out of Your Trip with Package Deals. Alhamdulillah ramai yang suka dengan suasana kampung yang tenang dan damaidikelilingi sawah padi gunung ganang dan laut terbentang luas.

Homestay ini sempurna sebagai sebuah rumahia lengkap dengan semua kemudahan yang diperlukan. Homestay Anjung Malinja mempunyai ruang laman yang luas bersesuaian dengan jenis rumah semi-D. Bestkan lepak homestay di kampung yang tenang dan aman sambil layan bunyi burung berkicauaan.

Opening at 900 AM tomorrow. Ramai yang tidak tahu bahawa Anjung Rahmat menyediakan kemudahan Penginapan Homestay yang dipanggil Inap Tamu untuk mereka yang jauh dan memerlukan penginapan. Ad Book Vacation Rentals From Local Hosts - Boutique Hotels Condos Houses Rooms And More.

HOMESTAY ANJUNG DESADekat Wakaf Che YehKota Bharu Lokasi guest house ini di dalam kampung500 meter dari jalan utama Jalan Pintu Geng. Walaupun Villa 3 tidak mempunyai kolam renang peribadi pengunjung boleh ke kolam renang awam dan sungai yang berhampiran dengan villa ini. 4 Sesuai untuk beberapa keluarga atau rombongan pengantin atau untuk urusan kerja.

9m Anjung Luas Homestaytemerloh. Senang untuk kemari kerana Condominium ini berdekatan denga DUKE Highway exit Wangsa Maju. 2 daripada villa tersedia iaitu Villa 1 dan 2 menawarkan kemudahan kolam renang yang cukup luas.

Homestay ini terletak di Sri Rampai berdekatan dengan Stesen LRT Sri Rampai. Anjung Homestay Lokasi. Rumah Banglo yang mempunyai 3 bilik tidur berhawa dingin dan kipas serta 2 bilik airRuang tamu dan ruang makan yang luas serta ruang dapur lengkap untuk memasakRuang dalaman rumah luas dan lengkap dengan perabotSesuai untuk beberapa keluarga atau rombongan pengantin atau untuk urusan kerjaKawasan letak kereta yang luas dan selamat.

Homestay yang paling popular dikalangan pengunjung. Ruang tepi dan belakang yang luas boleh menjadi tempat anak2 berlari bermain juga boleh dijadikan ruang letak kereta yang boleh mengisi sehingga 5 biji kereta. Harga Yang Menarik dan Ekonomi.

Ruang dalaman rumah luas dan lengkap dengan perabot. Anjung Iman Homestay adalah untuk MUSLIM ISLAM sahaja. 1 hari - RM 220 2 hari - RM 200 x 2 RM 400 Deposit diperlukan untuk tempahan Booking deposit tidak dikembalikan jika tempahan dibatalkan Hubungi.

Open today until midnight. Explore Fun Things to Do On Your Stay. 11m Kedai Makan Temerloh.

Andjungseri Cottage Serkam Andjungseri Homestay Melaka Menawarkan penginapan di sebuah cottage dengan laman yang luas bersih selesa dan lengkap dengan kolam renang saiz dewasa. U Design Hotel 2 337 1st Floor Jalan Tengku Ismail Temerloh. Homestay Charis Villa di Janda Baik ini menawarkan 3 villa yang luas dan selesa.

Turut disediakan ialah bahan untuk. Call 0703 420 778. Anjung Homestay Kudat bertempat di Taman Ehsan Lot 172 daerah Kudat.

17m Restoran Anjung Luas Hospital Besar Temerloh. Antaranya televisyen dengan langganan Astro kemudahan internet WiFi peti sejuk seterika dan tempat menggosok mesin basuh dan tempat menyidai kain basuhan pemanas air rice cooker dapur pinggan mangkuk periuk dan kuali. Ad Book Lodges Online.

Selamat datang ke Anjung Homestay sebuah tempat penginapan yang selesa di kawasan Utara Kedah. 5 Kawasan letak kereta yang luas dan selamat. 9m Restoren Mak Anjang Temerloh.

Kemudahan seperti 3 bilik berhawa dingin 2. Homestay Ini Berhampiran 3-5 min Ke Bandar Kudat. HOMESTAY ANJUNG MALINJA.

Homestay ala kampung di Tanjung Karang ni boleh menjadi tempat percutian idaman bagi mereka yang suka meluangkan masa dengan keluarga seperti di kampung halaman sendiri. Homestay Anjung Villa Banting Selangor dengan private pool. Sangat selesa dengan 3 bilik tidur 3 bilik air dan ruang tamu yang luas.

Ruang letak kenderaan yang luas dan berpagar. Get Quote Get directions WhatsApp 0703 420 778 Message 0703 420 778 Contact Us Find Table Make Appointment Place Order View Menu. 9m Kedai Makan Depan HoSHAS.

Berhampiran Pekan Changlun 10 minit ke UUM Sintok 10 minit ke Matrikulasi Kedah 15 minit ke Bukit Kayu Hitam 15 minit ke Thailand35 minit ke Padang Besar Perlis 30 minit ke Jeti Kuala Perlis untuk ke Langkawi15 minit ke UNIMEP 20 minit UITM ARAU25 minit ke Peranginan Bukit Wang. Airbnb Has 7 Million Unique Listings Worldwide. Berhampiran Pekan Changlun 10 minit ke UUM Sintok 10 minit ke Matrikulasi Kedah 15 minit ke Bukit Kayu Hitam 15 minit ke Thailand 35 minit ke Padang Besar Perlis 30 minit ke Jeti Kuala Perlis untuk ke Langkawi15 minit ke UNIMEP 20 minit UITM.

Selain itu juga Anjung Rahmat menerima kunjungan dari mana-mana organisasi yang ingin mengadakan program dan ingin menggunakan Premis Latihan yang disediakan oleh Anjung. Turut disediakan ialah bahan untuk. 609 likes 6 talking about this 6 were here.

Hotels near Anjung Luas Homestaytemerloh. Pasangan atau berkumpulan yang bukan mahram tidak dibenarkan. Menariknya di sini bukan setakat kolam renang yang besar untuk dewasa dan kanak-kanak rumah penginapannya juga luas dan bersih.

9219 Jalan Enggang 3 Bandar Putra Kulai 81000 Johor Bahru Johor Malaysia. Anjung Perantau Homestay Sunday 12 August 2012. Sejuk mata memandang kehijauan pokok dan ukiran kayu disetiap sisi yang sangat instagrammable.


Homestay Anjung Desa 69 Semerah Batu Pahat Home Facebook


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar